Επίσης, στη Συνεδρίαση, αυτή παρίσταντο και τα αναπληρωματικά μέλη: Αθηνά Τσατσομοίρου και Άννα Βολίκα χωρίς δικαίωμα ψήφου, διότι παρίσταντο τα τακτικά τους μέλη. |
Στη συνεδρίαση παρίσταντο ο Δήμαρχος Άνδρου κ. Θεοδόσιος Σουσούδης και η Αντιδήμαρχος κ. Μαρία Μαμάη.
Για τα πρακτικά η υπάλληλος κ. Ανδριανή Κολίτσα.
Η Πρόεδρος εισηγούμενη το θέμα της ημερήσιας διάταξης, είπε ότι έχοντας υπόψη: την υπ΄ αριθ. Πρωτ.: 514666/24-12-2014 Απόφαση του Γεν. Γραμματέα του Ε.Ο.Τ., με την οποία, καθορίστηκε η διαδικασία κατάρτισης προγραμμάτων τουριστικής προβολής των Περιφερειών και των Δήμων, σύμφωνα με την οποία οι Φορείς, οφείλουν να καταρτίσουν το ετήσιο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής τους και να το υποβάλουν στον ΕΟΤ προς έγκριση, εντός του 1ου διμήνου του 2015, τις από 19/1/2015 και 4/2/2015 επιστολές μας προς τα μέλη της Επιτροπής για την υποβολή σχετικών προτάσεων, τις προτάσεις που υποβλήθηκαν από τα μέλη: κ.κ. Γιάννη Κατσιλίβα, Αριάνα Μασέλου, Κ. κ Δ. Τούντας Α.Ε., Μαριάννα Απέργη και Όλγα Καραγιάννη και τις προτάσεις του Δήμου, που αναφέρονται στην σχετική εισήγηση, πρέπει να αποφασίσουμε για την κατάρτιση του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής του Δήμου Άνδρου για το έτος 2015.
Η Επιτροπή, αφού άκουσε τη Πρόεδρο, έλαβε υπόψη της την εισήγηση με τις σχετικές προτάσεις και έπειτα από διαλογική συζήτηση,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Εισηγείται την κατάρτιση του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής του Δήμου Άνδρου, για το έτος 2015, ως εξής:
- Συμμετοχή στις εξής εκθέσεις τουρισμού για το έτος 2015, ως συνεκθέτες με την Περιφέρεια Ν. Αιγαίου:
13-18/1/2015 |
ΟΛΛΑΝΔΙΑ |
ΟΥΤΡΕΧΤΗ |
VAKANTIEBEURS |
12-14/2/2015 |
ΙΤΑΛΙΑ |
ΜΙΛΑΝΟ |
ΒΙΤ |
13-15/2/2015 |
ΣΟΥΗΔΙΑ |
ΣΤΟΚΧΟΛΜΗ |
GREΕKLAND PANORAMA |
4-8/3/2015 |
ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
ΒΕΡΟΛΙΝΟ |
ΙΤΒ |
Νοέμβριος 2015 |
ΑΓΓΛΙΑ |
ΛΟΝΔΙΝΟ |
WORLD TRAVEL MARKET |
- Οργάνωση δραστηριοτήτων που πρέπει να γίνουν στα πλαίσια του προγράμματος Γαλάζιες Σημαίες: Καθαρισμοί ακτών, διαγωνισμός ζωγραφικής, διαγωνισμός φωτογραφίας, δενδροφύτευση παραλιών, αγώνες ιστιοσανίδας, αγώνες κολύμβησης, μουσική εκδήλωση σε παραλία, κατά τους μήνες Ιούνιο – Αύγουστο.
- Οργάνωση εκδηλώσεων:
- Συναυλία Τζαζ στα μέσα Μαΐου στη Δημοτική Ενότητα Υδρούσας.
- 52ο Διεθνές Ιστιοπλοϊκό Ράλι Αιγαίου, από 18-21/7/2015. (35 σκάφη περίπου με αναχώρηση από τον Φαληρικό Όρμο με ενδιάμεσους σταθμούς νησιά του Αιγαίου και λήξη στον Φαληρικό όρμο).
- Πολιτιστικές εκδηλώσεις Συλλόγων (ετήσιες που έχουν καθιερωθεί και έκτακτες)
- Πανελλήνιο πρωτάθλημα serfing στο Κόρθι τον Μάιο.
- Τουρνουά ποδοσφαίρου Ακαδημιών Άνδρου.
- Ποδοσφαιρικό αγώνα παλαιμάχων Παναθηναϊκού για φιλανθρωπικό σκοπό.
- Διοργάνωση Διαγωνισμού Μαγειρικής Τέχνης (παραδοσιακής και μοντέρνας) από τις επιχειρήσεις του νησιού.
- Διοργάνωση Τοπικών Φεστιβάλ π.χ. Φουρτάλιας, Αμύγδαλου, Λεμονιού ή άλλου τοπικού προϊόντος. Μια μοναδική δυνατότητα για την προβολή της ταυτότητας και της μοναδικότητας της Άνδρου, αποτελεί η διοργάνωση και καθιέρωση σε ετήσια βάση ενός Αγροτουριστικού Φεστιβάλ με μια συγκεκριμένη ονομασία. Ένα αγροτικό προϊόν που θα αποτελέσει «σήμα κατατεθέν» της Άνδρου. Συνδυάζοντας και αναδεικνύοντας τα μοναδικά αγροτικά προϊόντα, προβάλλονται εκτός από τα ίδια τα προϊόντα και τα παράγωγα τους (χυμοί, ελαιόλαδα, γλυκά, κλπ). Στο Φεστιβάλ αυτό θα υπάρξουν κύριες και δορυφορικές εκδηλώσεις με Εκδηλώσεις Γευσιγνωσίας, Διαλέξεις, Εκθέσεις & Διαγωνισμοί Ζωγραφικής, Έκθεση Αγροτικών Προϊόντων, με πολλές δραστηριότητες για παιδιά, Έκθεση Βιβλίου κλπ
- Διοργάνωση Πολιτιστικών Εκδηλώσεων (Μουσικής, Εικαστικών κα).
- Οργάνωση δράσεων και εκδηλώσεων σε συνεργασία με την περιβαλλοντική οργάνωση ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ SOS http://medsos.gr/medsos/ όπως καθαρισμούς παραλιών και εκπαιδευτικά σεμινάρια σε σχολεία.
- Διοργάνωση ποδηλατικών αγώνων για συμβατικές (street bike) και εκτός δρόμου διαδρομές σε συνεργασία με ειδικούς του αθλήματος και κάλυψη από ΜΜΕ.
- Καρναβάλι Γαυρίου, Κορθίου, Άνδρου (παρέλαση αρμάτων)
- Εορτασμός Θεοσκεπάστου, στην Χώρα Άνδρου, τέλη Μαρτίου (την επόμενη μέρα των 5ων Χαιρετισμών)
- Μουσικό Φεστιβάλ Άνδρου τον Ιούνιο.
- Φεστιβάλ Παραδοσιακών χορών Άνδρου τον Ιούνιο.
- Φεστιβάλ Άνδρου θεατρικών και μουσικών εκδηλώσεων στο ανοικτό θέατρο Χώρα Άνδρου Ιούλιο – Αύγουστο.
- Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών Μπατσί Άνδρου 1ο δεκαήμερο Ιουλίου.
- Μουσική εκδήλωση με παραδοσιακά όργανα και χορούς στο Μπατσί Άνδρου τον Σεπτέμβριο.
- Χριστουγεννιάτικες εκδηλώσεις (φωταγώγηση χριστουγεννιάτικων δέντρων με κέρασμα παρευρισκομένων, Χριστουγεννιάτικο χωριό για παιδιά) Δεκέμβριος.
- Έντυπη Διαφήμιση:
- Διόρθωση και επανέκδοση φυλλαδίων της Άνδρου καθώς και σε άλλες γλώσσες, όπως Γαλλικά, Ιταλικά, Ολλανδικά κ.α.).
- Έκδοση φυλλαδίου με τα τουριστικά καταλύματα.
- Έκδοση φυλλαδίου για θεματικό τουρισμό με ένθετα για κάθε μορφή (π.χ. πεζοπορία, birdwatching ή οτιδήποτε άλλο που αναφέρεται στην ιδιαίτερη φύση της Άνδρου και σε συνεργασία με φορείς και προγράμματα που ήδη δραστηριοποιούνται στο νησί ( π.χ. Life, Andros Routes κ.α.) Γλώσσες: Ελληνικά/ Αγγλικά Γερμανικά, Γαλλικά, Ολλανδικά.
- Έκδοση χάρτη της Άνδρου, όπου θα αποτυπώνονται τουριστικές πληροφορίες (μονοπάτια, μοναστήρια, αξιοθέατα, αρχαιολογικοί χώροι, μουσεία κ.α.).
- Έκδοση φυλλαδίου – ημερολόγιο εκδηλώσεων – δραστηριοτήτων ανά έτος για δωρεάν διανομή
- Καταχώρηση σε έντυπα και εφημερίδες εσωτερικού (έντυπες καταχωρήσεις σε εξειδικευμένους τουριστικούς οδηγούς και περιοδικά καθώς και σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας του Εσωτερικού με προβολή της μοναδικότητας της Άνδρου σαν Τουριστικός Προορισμός Σαββατοκύριακού / Φυσικού Κάλλους και Δραστηριοτήτων, σε συνδυασμό με προσφορά δωρεάν διαμονής για ορισμένο αριθμό αναγνωστών. Η κατάλληλη περίοδος δράσης Μάιος, Ιούνιος, Σεπτέμβριος Οκτώβριος για επιμήκυνση της τουρ. Περιόδου). Προβολή μέσω του περιοδικού WHOisWHO
- Προβολή σε ΜΜΕ ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ – ΗΣΑΠ: Διερεύνηση της προβολής της Άνδρου στους συρμούς και τις πλατφόρμες των γραμμών Μetro, Hλεκτρ. Σιδηρόδρομου και Τραμ
- Σχεδιασμός, Ανάπτυξη Κειμένων και Παραγωγή έντυπου Προωθητικού Οδηγού (π.χ. WhyAndros?)
- Διαδυκτιακή Προβολή νησιού:
- Κατασκευή ιστοσελίδας νησιού
- Αξιοποίηση σύγχρονων τεχνικών διαδικτύου όπως η βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων σε μηχανές αναζήτησης (search engine optimization), που με ελάχιστο κόστος μπορούν να έχουν σημαντικά αποτελέσματα για την παγκόσμια προβολή της Άνδρου
- Ανάπτυξη Οπτικού Υλικού – Λήψη και ίσως αγορά φωτογραφιών – Διενέργεια διαγωνισμού φωτογραφίας (σε offline/online μέσα)
- Δημιουργία VideoSpot (ελληνικά / αγγλικά) : – Δημιουργία καλαίσθητων μικρής διάρκειας video παρουσίασης του προορισμού για διαδικτυακή και όχι μόνο χρήση. – Η δημιουργία των video θα γίνει με βάση τα διεθνή πρότυπα και με ισχυρό επικοινωνιακό μήνυμα που να προσκαλεί τους θεατές να ζήσουν ανεπανάληπτες στιγμές στην Άνδρο. (έχοντας προηγουμένως καθορίσει την ταυτότητα που θα έχει αυτό το διαφημιστικό σποτ)
- Διοργάνωση 3-4 Ταξιδιών Εξοικείωσης (FamTrips) σε συνεργασία με ΕΟΤ και Περιφέρεια, για 5-10 εκάστοτε TourOperators και Εκπροσώπους ΜΜΕ Εξωτερικού για παρουσίαση και προώθηση του τουρ. προϊόντος και την ανάπτυξη δεσμών μεταξύ του τοπικού τουριστικού τομέα και εκπροσώπων τουριστικών επιχειρήσεων από επιλεγμένες τουριστικές αγορές. Τα FamTrips θα μπορούσαν να υλοποιηθούν και σε συνεργασία με Διεθνείς Ενώσεις Τουρισμού (π.χ. AdventureTravelTradeAssociation) (συγκεκριμένα: 3ήμερη φιλοξενία των αντιπροσώπων του εξωτερικού με παράλληλη διενέργεια περιηγήσεων και επισκέψεων με σκοπό την παρουσίαση του τουρ. προϊόντος και των ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της Άνδρου ως τουριστικού προορισμού. – παρουσίαση και προώθηση της Άνδρου από ειδικό του χώρου του (πχ. www.toposophy.com ή www.xprgr.com) και εκπροσώπους ΟΤΑ, αξιοθέατων και τουριστικών επιχειρήσεων – διοργάνωση διαδικασίας προκανονισμένων συναντήσεων (rotation) μεταξύ των τοπικών επιχειρήσεων και των touroperators του εξωτερικού).
- Προώθηση μέσω Διεπιχειρησιακών Καναλιών
- Δημιουργία / Εικαστικός Σχεδιασμός και Διαχείριση Λογαριασμών Κοινωνικής Δικτύωσης να ισχυροποιηθεί η παρουσία στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: – Facebook –Twitter -Instagram-Pinterest-YouTube
- Προβολή Προορισμού σε συνεργασία με έγκριτο τουριστικό Portal : -Αποστολή Newsletter σε βάση συνδρομητών του – Ανάρτηση posts/tweets σε λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης του
- Διοργάνωση Θεματικών Παρουσιάσεων σε Ευρωπαϊκές Χώρες (να γίνουν. σε συνεργασία με τα κατά τόπους γραφεία του Ε.Ο.Τ στο εξωτερικό σχεδιασμένες θεματικές εκθέσεις – παρουσιάσεις για προσέλκυση τουριστικών πρακτόρων και κοινού για να γνωρίσει τις παροχές της περιοχής με συνεργασία επιχειρήσεων).
Η παρούσα απόφαση να τεθεί υπόψη του Δ.Σ. προς υποβολή στον ΕΟΤ, σύμφωνα με την υπ΄ αριθ. Πρωτ.: 514666/24-12-2014 Απόφαση του Γεν. Γραμματέα του Ε.Ο.Τ.
Η απόφαση αυτή έλαβε α/α: 9/2015 |